Projekt Szkoła Demokracji
realizowany przez:
2. Komunikacja i media - Szkoła Podstawowa nr 314 im. Przyjaciół Ziemi
Szkolny radiowęzeł to inicjatywa całkowicie uczniowska.
Od dłuższego czasu podejmowaliśmy rozmowy na zebraniach Samorządu szkolnego z przedstawicielami klas,
aby w pełni wykorzystać sprzęt dostępny w szkole. W tym roku na poważnie się tym zajęliśmy.
Każdego dnia na długich przerwach słychać muzykę,którą przy wsparciu szkolnych informatyków prezentują uczniowie z naszej szkoły.
Ponieważ zainteresowanie uczniów natychmiast wzrosło postanowiliśmy sprawić,
by codzienne audycje mogli współtworzyć wszyscy uczniowie naszej szkoły.
W związku z tym aby uniknąć chaosu stworzyliśmy skrzynkę pomysłów,
do której każdy uczeń może wrzucić kartkę z prośbą o piosenkę lub pozdrowienie.
Ważną rolę w funkcjonowaniu radiowęzła spełnili szkolni nauczyciele informatyki.
To dzięki ich zaangażowaniu i ogromnym, również finansowym, wsparciu naszej Pani dyrektor powstał pokój,
w którym można prowadzić audycje, informatycy zadbali o poprawę nagłośnienia tak,
aby audycje dotarły do uczniów na każdym piętrze w szkole.
Najtrudniej było zacząć… mieliśmy wiele obaw czy damy radę regularnie organizować audycje,
czy uczniowie będą chcieli je słuchać oraz czy odbiorcom się spodobają.
Na razie to nasze początki, uczymy się, popełniamy błędy i naprawiamy je.
Najważniejsze, że nadal sprawia to dzieciakom wiele radości.
Droga grupo,
pomysł świetny, wdrożenie bardzo dobre! Duże zainteresowanie szkolnej społeczności jest na to najlepszym dowodem! Bardzo dobrze poradziliscie sobie z duży zainteresowaniem radiowęzłem - skrzynka pomysłów na pewno pomoże Wam uniknąć chaosu.
Cieszę się, że Wasza inicjatywa jest efektem współpracy różnych osób - uczniów i uczennic, informatyków, dyrekcji. Mam nadzieję, że bedzie regularnie organizowac audycje, może nawet pojawi się audycja o demokracji? :)
Gratulujemy inicjatywy i czekamy na pozdrowienia z Waszego radiowęzła skierowane do Centrum Edukacji Obywatelskiej
Joanna Gus
- Zaloguj się aby dodać komentarz.