Obrazek użytkownika Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Konopiskach
Super Relacja: 
Tak
Które wyzwanie z obszaru "Podejmowanie decyzji" wybraliście do realizacji?: 
2. Wybrany fragment przestrzeni szkolnej zostaje przeorganizowany przez uczniów i dla nich (np. stworzenie kącika wypoczynku, remont sal zgodnie z zaleceniami uczniów i uczennic, mural na ścianie szkoły stworzony przez młodzież).
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania : 

Pomysł zagospodarowania fragmentu przestrzeni ciągle gdzieś się pojawiała, ale nigdy nie zmotywowaliśmy się do jego realizacji, tym razem udział w projekcie był najlepszą motywacja, żeby to zrobić. Po wybraniu zadania, przedstawiciel Zespołu Projektowego wraz z przewodniczącą SU przedtsawili pomysł Pani Dyrektor. Było w nas wiele obaw, że nie dostaniemy pozwolenia na realizację tego zadania w takiej formie jak chcielibyśmy, ale ku naszemuy zdziwieniu dyrekcja pozwoliła na zrealizowanie tego zadania. Podczas grudniowego spotkania ustaliliśmy szczególy reazliacji zadania. Dwie uczennice, ktróre posiadają szczególne zdolności plastyczne przygotowały projekt kompozycji baśniowych postaci. Zepsół zajmujązy się realizacją tego zadania zakceptował pomysł, a autorki w ferie naniosły szkic na fragment ściany korytarza, który znajduje się obok stołówki i świetlicy szkolnej. Uczniowie klas VII, którzy anngażują się we wszystkie akcje i zadania realizowane w szkole podjęli trud wypełnienia konturów barwnymi farbami. Praca sprawiła im frajdę i choć wszystko robione było w ich wolnych chwilach to chętnie zaangażowali się w to działanie. Zespół projektowy oprócz muralu, który nie będzie się zmieniał, wymyślił, że fragment korytarza przy pracowni komputerowej zagospodaruje na potrzeby prezentacji twórczości uczniów. Uczniowie wykorzystali wcześniej zamonotwane haki i na nich przypocowali liny, na których klamerkami do bielizny mocują włanej twórczości prace zgodnie z tematyką wynikającą z kalendarza imprez szkolnych. 

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

Zaanagażowany był cały SU, uczniowie klasy VIIB, konserwator, który udostępniał nam potrzebne narzędzia, panie woźne, które pomagały nam w sprzątaniu, po malowaniu. Uczennice klas gimazjalnych, które zaprojektowały nam mural. 

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Tak naprawdę nie było nic trudnego w realizacji tego zadań, jedyne co nam towarzyszło to strach, że efekt końcowy nie będzie taki jak chcielibyśmy i że nie spodoba się społeczności szkonej.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 

Ogromnym sukcesem jest fakt, że pokonaliśmy własne obawy i zreazliowaliśmy to zadanie, cieszymy się, że mural podoba się wszystkim, a zwłaszcza tym najmłodszym uczniom szkoły. Duże zainteresowanie wystawami własnej twórczości jest również dla nas ogromnym sukcesem.

Zdjęcia dokumentujące realizację wyzwania: 
Status: 
Zaakceptowane
Komentarze: 

Drogi Zespole,

ogromne gratulacje Waszego sukcesu! Wygląda na to, że udało Wam się wspaniale zaplanować działanie i je przeprowadzić. Stworzyliście w Waszej szkole mural wg Waszego pomysłu! Widać, że kosztowało Was to wiele pracy. Brawa dla zdolnych uczniów i uczennic Waszej szkoły - udało Wam się stworzyć taką ścianę i to zgodnego z Waszym projektem! Cieszymy się, że udało Wam się zaangażować wiele osób, a także ci, którzy się włączyli, mieli z tego frajdę. Bardzo podoba nam się również pomysł na galerię prac i świetnie, że uczniowie korzystają z niej, by pokazać swoją twórczość! Gratulacje całego działania! Dzięki za fotki - wygląda to super! Myślę, że dla takiego efektu warto było przełamać strach, a dowodem na sukces jest zainteresowanie i zadowolenie społeczności szkolnej! Brawo! Powodzenia w kolejnych Waszych działaniach! Pozdrawiamy! smiley